Take every chance, drop every fear

DATUM: 2011-10-31 / TID: 21:14:30
Kommentarer (0)
Pappa kom hem med Subway till lunch, efter det fixade jag mig och åkte iväg till min "extramamma" haha som jag nu kommer kalla henne för, så himla gullig. Vi snackade massa så var jätte skönt sen fick jag jätte god mat innan en person kom hem. Fucked up situation med allt men hoppas på att det löser sig. Tänker nog äta glass och sätta på någon skräckfilm nu, lite passande den här tiden.

"Happy" Halloween

DATUM: 2011-10-31 / TID: 12:26:44
Kommentarer (0)
Hej snyggingar! Har precis vaknat, tror jag sovit i över tolv timmar, var galet trött. Inte så kul att jobba i söndags efter ca en timmes sömn, menmen jag överlevde. Ska ringa en person nu, är nervös som fan hah aja vad ska man göra. Här är lite bilder från i lördags!

Godkväll

DATUM: 2011-10-28 / TID: 19:52:01
Kommentarer (0)
Gjorde mitt matteprov idag, gick inte som planerat.. får hoppas på G. Efter skolan tog jag och Johanna en gym runda, sedan åkte jag en överdiven omväg hem för att hämta upp lite saker. Har sprungit runt i huset den senaste timmen o fixat hit o dit inför imorn. Ska bara ta det lugnt ikväll, jobbar 10.00 till 16.00 imorn, sedan kör vi hela natten! (Haha usch va töntigt det där lät.) Nu ska jag ta ett bad och njuta av att det ÄNTLIGEN ÄR HÖSTLOV

Don't judge me by my past I don't live there anymore.

DATUM: 2011-10-28 / TID: 17:37:49
Kommentarer (0)
Livet är för kort för att gå runt och hata och aldrig komma över saker som folk gjort. Hade aldrig insett det om jag aldrig kommit ifrån er. Jag behövde komma ifrån er ett tag för att inse mycket. Självklart saknar jag er, men som ni beter er.. skärp er bara.

För där ute finns det gott om ormar

DATUM: 2011-10-27 / TID: 22:33:07
Kommentarer (0)
Shoho! Kom för ett tag sen hem från gymmet med Ebba. Känner mig jätte duktig just nu. Måste säga att det även känns jätte skönt att ha hittat tillbaka till en sån fin vän som henne, "håll hårt i din goda vän!" KaptenRöd snart!
Yes de så "vi" kör hahahh.

If I were a boy..

DATUM: 2011-10-27 / TID: 16:39:55
Kommentarer (0)
Hahahha dör lite. Spelade in vår franska film i skolan så fick leka kille sisådär ett tag. Kom nyss hem, stannade kvar på stan lite efter skolan, åt tjockis mat osv. Ska plugga matte nu, som tur är har jag lärt mig lite lite grann - Olles förtjänst! Senare följer jag antagligen med ut o äter med mamma och hennes vänner. Puss&kram

You´ll find out.

DATUM: 2011-10-26 / TID: 21:07:32
Kommentarer (0)
Som att sticka en pinne rakt i magen. Så känns det. Det roliga är att jag vet sanningen och inte du, en vacker dag kommer du få reda på allt. Kan inte låta bli att tycka synd om dig.

Lite update bara

DATUM: 2011-10-25 / TID: 19:53:48
Kommentarer (0)
Hade utveklingssamtal vid tolvtiden, gick bra faktiskt. Dom tog inte upp det jag var rädd för, att jag somnar på lektionerna, så det var bra! Bara en lärare som sagt till mig hittills, wäääh. Efter utvecklingssamtalet åkte vi iväg och köpte våra outfits och massa pynt inför helgen, ville va något jätte roligt men detta kommer duga! Kommer bli super! Har pluggat hela eftermiddagen och nu ska jag på dans i Stg, men innan dess → ringa J!

There is nothing more beautiful than a smile that has struggled through tears.

DATUM: 2011-10-24 / TID: 22:52:22
Kommentarer (0)
Blev inget solande. Åkte istället hem till saknade personen, kändes överdrivet skönt att få träffa alla där hemma och få prata ut. Pappa kom och hämtade upp mig och sedan dess har jag ätit, försökt plugga, kollat på Jersey och pratat med min underbara Yasmin. Ledig imorn, bara utvecklingssamtal! Har varit en duktig elev, eller? Jo.

Ledig imorn

DATUM: 2011-10-24 / TID: 16:04:27
Kommentarer (0)
Shasha! Rätt lugnt i skolan som alltid, Håkan Jensen, han som grundat vår skola kom till oss och pratade massa, små läskig men sa massa kloka saker haha. Efter åt vi på Cupido lite snabbt, fick med mig en rosa billig tröja från Weekday. Jäpp, har inte så mycket mer o säga. Kollar på OneTreeHill och ska plugga lite. Senare ska jag möta upp en efterlängtad för att bla sola lite. Puss!

Dream

DATUM: 2011-10-23 / TID: 22:31:15
Kommentarer (0)
Vaknade vid två tiden i eftermiddags. Har sedan dess strosat runt i pyjamas och inte gjort mycket nytta alls, har försökt plugga lite till mitt äckliga matteprov som jag fortfarande inte förstår ett skit av. Ska fixa mina naglar nu och kolla på nån film. Har ätit bara massa skräpmat den här helgen så imorn ska det bli ändring på det. Börjar åtta imorn uschusch. Uppar senare, puss&kram!

Om du var vaken skulle jag ge dig, allt det där jag aldrig ger dig.

DATUM: 2011-10-23 / TID: 02:20:29
Kommentarer (0)

Tjejerna gick nyss. Mina ögon kommer slockna vilken sekund som helst. Är proppis mätt efter all kinamat också så kommer sova riktigt gott. Natti!

When nothing goes right..

DATUM: 2011-10-22 / TID: 17:12:20
Kommentarer (0)
Kom precis hem från stan, var där med Ebba, fika och tog det lugnt. ♥ Efter firande av kusinerna igår åkte jag iväg till en prick och sov över där, riktigt mysigt. Är överdrivet trött nu så ska sova lite innan Johanna kommer hit, ciao!
go left.

Dagens

DATUM: 2011-10-21 / TID: 18:03:20
Kommentarer (0)
Åker och firar kusinerna nu, puss!

-

DATUM: 2011-10-21 / TID: 01:35:21
Kommentarer (0)
2:20

Dåligt humör

DATUM: 2011-10-20 / TID: 21:14:53
Kommentarer (0)
Skolan idag var bara onödig, blev arg för jag antagligen bara kommer få vg i psykologi B. Efter skolan tränade jag och Johanna som galningar, men skönt var det som vanligt. Har nyss ätit mat och sitter just nu o myser med min bebis. Och vet ni vad? Dricker julmust! Aa julmust, tänk er! Snart är det jul. Ska ta ett bad och njuta av känslan att jag börjar två imorn! Jeppjepp. Är så jävla arg på livet just nu.

Hulkar

DATUM: 2011-10-20 / TID: 20:40:16
Kommentarer (2)
Hahhahahaha vi är ju bara för bäst. Köttar på som riktiga män. De så vi gört. Det roligaste är att vi inte ens är biffiga.

Cause everything is never as it seems.

DATUM: 2011-10-20 / TID: 01:31:14
Kommentarer (0)
Tänk på det.

Onsdag

DATUM: 2011-10-19 / TID: 22:35:04
Kommentarer (0)
Lång dag i skolan med min fina klass - Ankan, vår egna hemmafru bakade världens godaste kaka. Tränade med far min efter skolan. Kollar på Jersey och ska snart ta ett skönt bad, tänkte försöka få mitt hår lite finare o ha i massa silvershampo. Brunt hår just nu skulle inte sitta helt fel, vill vill vill haaaa!
Hahahha true.

-

DATUM: 2011-10-19 / TID: 19:33:52
Kommentarer (0)
undrande om Done but I´m up for more:
hur mycket väger du? du behöver inte svara.
vad har du för storlek på jeans och tröjor?:)
redigerar du ofta dina bilder innan du lägger ut dom?
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 81.233.226.25019 Oktober, 01:44
Svar: Hahah lite kul att det var du som frågade om jag kunde lägga upp en bild på mig i bikini också, du verkar rätt kroppsfixerad hahaha menmen ska svara ärligt bara för jag är så bäst. Jag väger 55kg och är ungefär 165cm lång, får hoppas på att de mesta av de kilona är muskler.. :)
Min jeans och tröjstorlek varrierar jätte jätte mycket, det beror helt på vilken modell det är på jeansen och tröjorna!
Jag brukar inte redigera mina bilder så att jag tex förminskar eller tar bort något på bilden om du förstår hur jag menar, men jag brukar förstärka färgerna ändra till svartvitt ibland och öka kontraster osv, ofta använder jag mig av Instagram på Iphonen så då redigeras dom ju automatiskt!

Done but I´m up for more

DATUM: 2011-10-18 / TID: 18:17:49
Kommentarer (1)
Lämnar tunna jackorna bakom mig. Dessa är de jag kommer gå omkring i antagligen ända fram till mars.. Sverige med sitt skitväder alltså.. fyfan.

-

DATUM: 2011-10-18 / TID: 17:49:15
Kommentarer (0)
j om Sometimes I think, sometimes I don't:
kan du inte lägga upp en bild på dig i bikini eller något? vill se hur din kropp ser ut :$
IP: 81.233.226.250
18 Oktober, 16:10
Svar: Hahah, nej tyvärr, det är nog det sista jag skulle göra!

Mobilen

DATUM: 2011-10-18 / TID: 12:45:14
Kommentarer (0)

Sitter på bussen påväg till skolan, är rätt så försenad menmen. Förstår inte varför men är på jätte bra humör! Är det för att allt lidande verkligen är över på riktigt nu? Det är väll antagligen det här jag alltid velat, varför skulle jag annars må så bra nu hah.. Livet är bra förvirrande ibland. Mår konstigt nog överdrivet bra. Skulle bara skriva av mig lite så ni fick något att läsa! Uppar senare, puss!

Sometimes I think, sometimes I don't

DATUM: 2011-10-17 / TID: 22:42:59
Kommentarer (1)
Hej mina trogna läsare! Sitter med en ansiktsmask i fejjan och kollar på Jersey. Kom hem från gymmet för ett tag sen, var där med Ebba som lurade på mig hennes mördarpass haha men roligt och hälsosamt var det! Beach 2012 weehoo. Lite tidigare idag fixade jag våra biljetter, sedan mötte jag upp mamma och köpte min nya fina höst/vinterjacka. Visar bild på den imorn. Sååå.. vad gjorde jag i helgen då? Inte mycket alls, jobbade både lördag och söndag. Lördagkväll tog jag det bara lugnt. Söndagkväll pluggade jag som en galning, lite senare hämtade en prick upp mig och vi drog till donken sen hem och myste med film. Ska bli bättre på att blogga nu, hörs när vi hörs puss! ♥

The night is young and so are we.

DATUM: 2011-10-14 / TID: 19:02:07
Kommentarer (0)
Efter skolan hoppade jag på bussen mot gymmet, solade även så är aningen brunare nu. Sitter och inväntar min fina. Har duschat, fixat naglar, ögonbryn osv ska bara lägga massa kladd i ansiktet nu så är jag klar, sen kör vi.
Over and out!

One Direction

DATUM: 2011-10-14 / TID: 00:02:20
Kommentarer (0)
Har pluggat hela kvällen och tryckt i mig min nya drog - clementiner. Ska lägga mig i min sköna säng nu och lyssna på musik tills jag somnar. Sov gott!

If karma doesnt hit you, I fucking will

DATUM: 2011-10-12 / TID: 17:50:26
Kommentarer (0)
Livet börjar styra upp sig riktigt bra. Åker till gymmet nu, puss!

Where there is love, there is life.

DATUM: 2011-10-09 / TID: 18:12:32
Kommentarer (0)
♥♥

Är tillbaka i Uppsala igen. Varit hos mormor & morfar över helgen, önskar jag kunde stannat kvar. Älskar dom så mycket. 60 år har de hållt ihop, deras kärlek dör aldrig.

Your worst nightmare, won´t just fade away, so easily.

DATUM: 2011-10-08 / TID: 20:17:30
Kommentarer (0)

All I want is for you to be happy, but I wish you were happy with me.

DATUM: 2011-10-08 / TID: 01:17:57
Kommentarer (0)

Vad skulle jag göra utan Håkan

DATUM: 2011-10-08 / TID: 01:04:07
Kommentarer (0)
Jag har hört att du träffat nån
Jag har hört att han är allt jag inte var
Och jag hör att du är säker nu, jag vaknar med den tanken varje dag
Och jag hör att han är den rätte
Ja dom säger att du verkligen menar det
Och jag hatar att jag älskar dig
Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Och jag skäms för att be och jag skäms för att gråta
Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta
Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig
Skratta åt det, för då kanske jag kommer över det
Hur kunde du falla när han sa, jag älskar dig, jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Mina vänner säger vakna upp
Och sluta tänk på det
Men vad vet dom, du är nån annan än jag närmare
Livet innan det kunde jag, utan och innan
Jag kunde haft det så för alltid
Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade

Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans
Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam
Och alla vill ju ha dig nu
Dom har ju väntat på det här
Och jag hatar att jag älskar dig
Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Det var en gång det var en fest
Och jag gick med nån för att hon påminde om dig
Men sen kom gryningen, jag reste mig gick ut genom dörren
Och jag gick genom den tidiga morgonen
Ja, genom tidiga morgonen

Och jag visste inte varför jag gjorde så
Åh, jag visste inte varför

Jag har hört att du träffat nån
Och den här gången är du riktigt säker
Och jag hatar att jag älskar dig
Älskar dig så mycket att jag hatar mig

-

DATUM: 2011-10-08 / TID: 00:30:03
Kommentarer (0)

Godnatt alla

DATUM: 2011-10-07 / TID: 00:31:29
Kommentarer (0)

-

DATUM: 2011-10-06 / TID: 11:21:55
Kommentarer (0)

Always yours, Always mine, Always ours.

DATUM: 2011-10-05 / TID: 21:55:11
Kommentarer (0)

The hardest thing

DATUM: 2011-10-05 / TID: 21:33:20
Kommentarer (0)
Har haft en av dom värsta dagarna i mitt liv. Allt pga vad som rör sig i mitt huvud just nu. Har inte haft någon ork till något, livet, men att fortsätta kämpa är det enda jag kan göra just nu. Är så tacksam till alla som finns och vet hur sanningen egentligen ligger till.
Kom hem för ett tag sen, var o gymmade med min fina, sjukt skönt att för ett litet tag kunna tänka på annat. Ska försöka fokusera på pluggandet nu. Kommer absolut inte gå.

People that are meant to be together always find each other in the end.

DATUM: 2011-10-04 / TID: 12:48:03
Kommentarer (0)
Hatar mitt liv just nu. Skippade första lektionen men ska snart dra iväg till skolan iallafall.
Det här har jag på mig idag..

-

DATUM: 2011-10-03 / TID: 23:38:19
Kommentarer (0)
Du har alltid varit orsaken till mina tårar. Ska aldrig mer må dåligt pga dig. Ska inte. Önskar jag kunde radera hela dig och alla hemska minnen. Försöker vara stark och göra det rätta. Ska fortsätta kämpa.

Bloggar från mobilen

DATUM: 2011-10-03 / TID: 17:42:52
Kommentarer (0)

Tjohooo! Sitter på bussen, ska hem och äta något lite snabbt sen dra iväg till gymmet för o träna bort massa fett och ångest!

Too cool for school

DATUM: 2011-10-03 / TID: 10:37:19
Kommentarer (0)

Men åker dit ändå, höhö puss!

Natti natti!

DATUM: 2011-10-03 / TID: 00:54:32
Kommentarer (0)
Mår bra. Jobbade idag som sagt. Känns som jag snart är fullärd nu. Frågar ni mig något om leksaker eller Butterick´s så kan jag det mesta haha :D Har ju jobbat lite då och då sen i sommras nu, först var det lite krångligt - reklamationer, när folk ville ha presentkort, folk som ville veta vart saker låg, om vi hade en reservdel del till en viss radiostyrd bil, om saker gick att beställa, vilket pris man bör sätta på en viss vara, vad man bör beställa hem, hur man gör alla olika sorters skyltar - nu kan jag i princip allt det där och mycket mycket mer! Stod i kassan idag och märkte hur folk redan börjar köpa massvis med halloween dräkter och pynt hit o dit! Blir så sjukt sugen att fixa en halloween fest! Kom till Lekia och handla om ni ska ha maskerad dräkter av alla olika sorters slag, vi är Uppsalas enda affär med Butterick´s produktsortiment, annars måste man åka ända till Stockholm - sortimentet vi har är stort! Hahhaha lite reklam sådär.
Efter jobbet åkte jag hem och satte igång med min uppsats, blev klar efter olagligt många timmar. En sak som gjorde min kväll var när jag fick reda på att jag fick MVG på min krönika i svenska. Brukar inte så ofta få mvg så blev överlycklig. Yäääh. Kollat på Pirates 4 och lagat mat, sen har jag inte hunnit så mycket mer. Den där uppsats jäveln tog all min tid. Börjar 11.10 imorn! Ska gå o dricka vatten nu, godnatt.

Breakfast

DATUM: 2011-10-02 / TID: 11:20:37
Kommentarer (0)
Efter världens hemskaste mardröm bestämde jag mig för att göra en lite mysig söndagsfrukost. Äggröra och bacon - grapefrukt och socker! Kan lova att det var mycket godare i verkligheten än vad det ser ut på bilden!

Ibland duger livet när det suger

DATUM: 2011-10-01 / TID: 23:21:26
Kommentarer (0)

Bänkade mig framför Jersey Shore ♥ ikväll. Har haft en överdrivet lugn helg än så länge, kan inget annat än erkänna att jag faktiskt älskar att bara vara hemma på helgen och inte göra ett skit. Ibland är det exakt så jag vill ha det. Måste tyvärr även erkänna, även om jag inte vill, att det är vid sånna här tillfällen då jag minns och saknar hur allt var förut.

Bästa kombinationen

DATUM: 2011-10-01 / TID: 16:37:53
Kommentarer (0)

Vitlöksdipp och sourcream & onion chips - testa om ni inte redan gjort det!

RSS 2.0