Har varit på riktigt bra humör senaste tiden!

DATUM: 2011-04-06 / TID: 18:47:46
Kommentarer (0)
Fråga mig inte varför, för har verkligen ingen aning haha. Men bra är det!
Hann efter skolan springa in på Monki och byta min tröja jag köpte igår till en vit (helt ointressant). 
Upptäckte när jag klev av bussen att dom har börjat ta bort allt grus på vissa gator, wiihoo! HAHA tjejen som är glad för att dom tar bort lite grus.. Men det är fan skit irriterande det är ju grus överallt annars! Solen värmde riktigt skönt idag också löf it! OCH, så hörde jag glassbilen! VÅREN ÄR HÄR
Mamma kom hem med ett par urgulliga små korsörhängen till mig, så ska våga byta örhänge i mitt oläkta hål som jag har "uppe i örat" hahah kan inte förklara men hoppas ni fattar, och sätta i ett av korsen där (helt ointressant).
Ska hjälpa till lite med maten nu sen åka till dansstudion för att ha Street.        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0