April 7, 2011 - Pissväder

DATUM: 2011-04-07 / TID: 21:31:57
Kommentarer (0)

Hade världens onödigaste lektioner idag, Så sjukt ovärda. Hade fetaste håltimmen också så åkte hem mitt på dagen och sov några timmar. Efter skolan var jag, Johanna och Julia kvar ett tag i stan. Åt onyttigt (inte så förvånande kanske) eheh, måste verkligen sluta med det där. Slank sedan in på BikBok som hade 50% på allt. Sprang på MyAfricanQueen där utanför också, den saknade jäveln ♥ Kändes som vi var där inne i nästan en timme, var jätte sugen på att köpa något, vad som helst (!) Allt såg jätte snyggt ut men hittade på något konstigt sätt ändå ingenting.. Sitter här och lyssnar på lite musik, kollar på tv och gör annat tidsfördriv. Min älskade mamma är för gullig! Hon har stickat en tröja till mig som blev klar idag, riktigt riktigt snygg blev den faktiskt! Puss på henne och er som läser. Håhå.


Men schäääba' sniggingar! Hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0