Patetiskt

DATUM: 2011-08-28 / TID: 20:42:14
Kommentarer (0)
KK om Kortfattat:
Vad hände med frågestunden gumman? Är du rädd för att vissa hemskheter ska komma ut om dig...
IP: 83.253.240.231
Svar: För det första, stå för vem du är tack. Hemskheter? Haha snälla "gumman", knappt så jag orkar ta min tiden att svara på den här kommentaren för tycker den är så patetisk. Men ska svara för antagligen kommer du (vem du nu är) tro att jag är rädd för att svara annars. Är absolut inte rädd för att några hemskheter ska komma ut, har inga hemskheter jag döljer så.. :) De som har behövt få veta sanningen om saker o ting har fått veta den. Har rensat luften och det känns bättre än någonsin. :) En frågestund kommer komma har bara inte kännt att jag varken haft tid eller ork för att ha en, plus att det verkar bara vara du som är intresserad av att ställa frågor. Så ställ dom när du vill så svarar jag bara haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0