2 steg från paradise

DATUM: 2011-08-12 / TID: 23:59:02
Kommentarer (0)
Kom hem för någon timma sen från bästa Håkan Hellströms konsert i Fyrishov! Han var så sjukt underbart grym. Vi kom dit rätt sent och ändå lyckades vi  få platser näst längst fram, sååå bäst! Laddar kanske upp nån video sen om ni har tur, om jag orkar håååhå. Måste bara säga, för är helt stolt haaaah - Hannes lyfte upp mig så jag fick sjunga rakt till Håkan, gav massa slängkyssar och han gav tillbaka hahah glad tjej efter det där alltså! Riktigt skön kväll. Var där med Johanna och nu sitter vi här hemma hos mig o tar det lugnt. Vi är även två tygpåsar och två tshirtar med vem om inte Håkan på, rikare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0