Live to the fullest

DATUM: 2011-08-16 / TID: 19:49:51
Kommentarer (0)
Tog en joggingtur igår till solariumet exakt som jag hade lovat mig själv att göra. Blev inte ett dugg brun även fast jag sola 23 min, jävla kuk solarium! Trodde min hals skulle gå sönder ett tag, har hållt på o hostat stup i kvarten i jätte många dagar nu, dricker te som en galning men inget verkar fungera.. Äjäää. Fick lite sällskap igår på eftermiddagen också, vi fixa lite middag osv senare, riktigt mysigt. Umgicks med mamma på kvällen och mot natten drog jag iväg till stugan en stund där bla tjejerna var, hade det trevligt som vanligt med skönt folk. Vaknade någon annanstans än hemma imorse, fixa lite frukost o kolla film sen tog vi bussen till stan där jag mötte upp Elin för en fika! Kuuuult, och imorn börjar skolan. (Y)
Kanske saknar skolan lite ändå..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0