Back to school

DATUM: 2011-08-18 / TID: 19:00:34
Kommentarer (0)
Tjaba! Första skoldagen igår var urtråkig! Vi gick igenom massa onödiga grejer vi redan viste, sedan fick vi sluta 100 år efter alla andra klasserna. Dock var det huuuuur roligt som helst att träffa mina tjejor! Hade glömt hur roligt vi brukar ha tillsammans, satte oss ner vrålhungriga efter skolan och åt o snacka om allt och ingenting som hade hänt under sommarlovet, bästa. Min andra skoldag som skulle varit idag hoppade jag över, yää smart o skolka andra dagen men hade verkligen ingen lust att gå och det kommer absolut inte hända igen hööh. Blev upphämtad igår kväll och spenderade natten hos en prick så när jag vaknade imorse kände jag bara för att ligga kvar o ta det lugnt. Åkte ändå iväg lite senare till stan och mötte upp Josephine, fikade o hade det mys sen blev det lite solning på det också.
Gammal mongo bild på oss ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0