Normal day

DATUM: 2011-08-24 / TID: 23:41:26
Kommentarer (0)
Fråga: Sanna om SenasteVart jobbar du?, great blogg ;)
Svar: Jobbar i en leksaksaffär, Lekia heter den. :) Tack du!
Bloggen har sett likadan ut sen jag skaffa den, ska byta design o sånt snart förhoppningsvis. Plus så skriver jag aldrig om roliga saker direkt ens, handlar mest om vad jag gjort under dagarna osv, har inte med så mycket tankar eller vad jag tycker om saker och ting? Kanske ska börja med det?
Börjar 11.15 imorn med franska! Går steg 4 men kan knappt räkna till tio hah. Har två lektioner efter det människan socialt och kulturellt och psykologi. Efter är pluggning av matte, fika, solning och hoppashoppas om jag orkar träning inbokat. Allt är fixat och klart inför fredag nu ocksååå, tipptopp! ♥ NU ska jag sätta på en film. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0