Äntligen helg imorn

DATUM: 2011-08-25 / TID: 23:23:00
Kommentarer (0)
Fick reda på att jag ska ha nationella prov i franska, kommer dö. Gjorde allt som jag sa att jag skulle göra igår, inklusive träningen! Ska försöka att inte äta massa onyttigt också men de sååå svårt, tänk va mycket socker det är i bara en energidricka och dricker alltid minst en sån per dag ehhhehehe.. Det är alla små grejer man stoppar i sig som gör att man blir fet. Måste införa godisförbud åt mig själv, viiiill inte.
När jag och Johanna var påväg till bussen fick vi höra en härlig kommentar som en gubbe slängde ur sig "Gift er och skaffa barn också" men yääääää ser vi verkligen lesbiska ut? Hahahhah alltså fyyy.
Ska vakna tidigt imorn för o fixa lite, kommer inte ha någon mobil förrän på kvällen så försök inte nå mig! Efter skolan åker vi över till Hannahs pojkväns lägenhet och inväntar alla andra, sen köööör vi galet. Ska ta ett varmt skönt bad nu! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0