Life is great

DATUM: 2011-08-07 / TID: 23:14:49
Kommentarer (2)
Sådära! Nu äntligen ska jag blogga lite, vet att ni längtat! ;) Ehehhhee. Iallafall, har haft tre jätte roliga dagar på URF, har samlat på mig många älskvärda minnen men det har även hänt saker från dagarna som jag bara vill glömma och tänker glömma. Kapten Röd, Mr. Vegas, Gyptian och Elephant Man var helt klart bäst, så sjukt grymma! Har stora feta blåsor på mina fötter för har dansat så mycket, fyy heeeelt äckligt. Aja har massvis att skriva egentligen men pallan't håhå. Tog inte alls många bilder, de flesta är från Willmas kamera, några får ni här. Puss!
Kommentarer
Postat av: Anonym

vf tog du den där fula bilden på mig när jag sitter ner? :( heh

2011-08-17 @ 23:14:35
URL: http://livviegoeslondon.blogg.se/
Postat av: Anonym

ingen är ful på dig.. <3

2011-08-18 @ 19:07:05
URL: http://emmaarvidsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0