Maaaattekurs imorn, yäää.

DATUM: 2011-08-08 / TID: 00:41:10
Kommentarer (0)
Åt middag på en hur mysig och rolig restaurang som helst ikväll med mamma o pappa. Koh Phangan hette den, rekommenderar den starkt. Dom hade as god thailändsk mat sen hade dom fixat hela restaurangen så det skulle kännas som man var i Thailand, värsta ljudeffekterna som att man var i en regnskog o sånt hahahah skön grej ju! Vi snackade om vart vi ska åka utomlands på påsklovet också och det kommer antagligen att bli Jamaica eller Kuba, hur grymt?
Sen jag kom hem har jag bara kollat på SATC och försökt vila upp mig, så sjukt sliten. Kommer inte få mycket sömn alls inatt heller! Ska upp klockan 7 imorn, klockan 7! Alltså fyyy. Ska på mattekurs, måste verkligen klara av matte B, ska satsa nu! Efter matten möter jag upp snyggingen för lite lunchande osv.
Ska gå o ta en piggelin nu :blush: Natti!
Så himla ful/sliten/tjockis bild på mig men hade bara dom här. Mitt hår är inte sådär gult heller. Usch.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0