In the end they'll judge me anyway so what ever

DATUM: 2011-12-03 / TID: 17:53:40
Kommentarer (0)
Shiiiiit va det regnar! Äckel väder. Kvällen igår började inte så bra och slutade inte så bra men däremellan hade jag super kul! Började med att jag och Johanna fick stå och vänta i mer än en timma ute i kylan (jag trodde seriöst att mina tår och fingrar skulle få amputeras, så kallt var det) tillslut löste det sig och vi åkte hem till mig och så kom lite brudar. Åkte sedan iväg dit vi skulle, väl där borta träffade jag massa saknade vänner och hade det trevligt! Fick några timmars sömn innan jobbet, min älskade farfar körde mig dit och hem o köpte mat till mig och allt, så himla gullig. Ska hoppa in i duschen nu innan W och O kommer hit! Duscha med kort hår, så himla värt. Hörs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0