Längdskidåkning

DATUM: 2011-02-24 / TID: 20:24:33
Kommentarer (0)

Kom ihåg sen när jag var liten att längdskidor var ganska kul att åka och inte alls jobbigt, sa därför ja till att följa med mamma några rundor i spåret. Hade suttit i stugan hela dagen så vad kunde det skada att jag rörde på mig lite liksom? Borde inte följt med för ouff va jobbigt det var!! Värre än o springa i uppförsbacke hah! Stort cred till dom som tävlar i längdskidåkning, trodde det skulle va lika lätt som det ser ut att va på tv haha. När jag var yngre o åkte fikade vi tydligen fyra gånger på ett sånt där varv som man kan åka, inte konstigt att jag tyckte det var kul att åka! HAHA.
Men skitsamma att det var sådär jobbigt för vet ni, man bränner 1000 kcal/timmen! Gissa vem som ska åka som en galning imorn mohah. 
Nu: ÄTA, duscha o basta sen försöka hinna kolla på Svensk Maffiaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0