Första inlägget

DATUM: 2011-02-24 / TID: 01:22:01
Kommentarer (0)

Kul liv! Kommer sitta i vår stuga i Sälen och göra ingenting hela veckan. Okej jag åker skidor på dagarna ibland men kom igen det är -20 ute, fryser bara jag går utanför dörren! En positiv grej med att inte ha något att göra var att jag äntligen hann skaffa ny blogg. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, dom jag haft förut har jag inte orkat fortsätta med efter ett tag men ska ha den här bloggen länge nu! Ni väljer själva om ni vill läsa eller inte såklart så läs den bara inte om ni stör er på saker jag skriver osv eller om ni helt enkelt bara stör er på mig. :) 
 
Första bilden går till er, mina absoluta favoriter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0