Dålig på bloggandet

DATUM: 2011-07-03 / TID: 23:15:15
Kommentarer (1)
Rabarber med socker till frukost, favorit under sommarn.
Bebi kom hit igår kväll, vi tog det bara lugnt myste osv, jag gjorde godaste maten (?) .. Aa det gjorde jag! :cool:
Åt bästa frukosten imorse och fick skjuts av mamma till jobbet. Jobbar på Lekia för den som undrade, får stå i kassan, plocka upp varor, fixa i hyllorna, allt man nu måste göra i en leksaksaffär. Får ofta träffa massa gulliga ungar också! Super roligt faktiskt. Är ledig två dagar nu sen börjar jag på onsdag igen, ska bli riktigt skönt är helt slut efter de här dagarna.. Deckade på en gång när jag kom hem idag, hahah ovan tjej på att jobba. Aja, sitter just nu och kollar på en jätte bra/hemsk film på 4an, Reservation Road och äter lite jordgubbar o smultron från trädgården! Ska fortsätta kolla nu sen sova tidigt, ääääntligen soova ut imorn, hur skönt??
Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde ha frågor o svar nån gång ;)

2011-07-03 @ 23:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0