Hej jag lever

DATUM: 2011-07-25 / TID: 21:17:43
Kommentarer (1)
Är dålig på att uppdatera känner jag.. Men orkar bara inte just nu så för tillfället får ni nöja er med något inlägg då och då, tänkte bara säga att jag lever. :) Eller lever och lever, kan knappt gå för min rygg är helt förstörd från jobbet men men. Är just nu ute i sommarstugan på Gräsö, riktigt skönt att komma bort från Uppsala ett tag. För att vara riktigt ledig och kunna koppla av ordentligt så använder jag inte mobilen så det är därför jag kanske inte svarat om ni hört av er höhö - Olivia ringer dig imorn! ♥ På torsdag åker jag direkt till Sthlm för att träffa min saknade underbara barndomsvän Vera och efter det åker jag och mamma vidare till mormor och morfar, är hemma om någon vecka alltså! Yeeeeah puss
Bild från i lördags
Kommentarer
Postat av: josephine

lägg upp fler bilder :))))

2011-07-26 @ 00:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0