Lite presenter

DATUM: 2011-07-19 / TID: 20:30:28
Kommentarer (0)
Sminkväska från Face och presentkort från Pure med Makeup konsultation, ska bli sminkad sen får jag mitt favvo smink Bare Minerals efter! Tipsar starkt om sminkväskan, har två innan och älskar dom, den tar ingen onödig plats i väskan utan beroende på hur mycket smink du har i så anpassas storleken, hehe lite ree förklaring men tror ni förstår :)
Jätte gullig nagelfil med Swarovski kristaller 
Två biljetter till Håkan! 
Ray Ban solisar ♥ 
Hunter stövlar som jag kommer traska runt i under alla regniga dagar och spec i höst!
Sen fick jag ju pengar och andra tråkiga små grejor haha :D Men här var mina favvo grejer iallafall!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0