Lite update

DATUM: 2011-07-09 / TID: 18:10:34
Kommentarer (0)
Befinner mig nu i Sälen med min familj faktiskt! I vår stuga som vi egentligen brukar åka skidor i men ändå rätt mys o va här på sommaren med! Kommer va här över helgen och kommer tillbaka på måndag. Vi ska bla rida på islandshästar, besöka Sveriges största vattenfall "waaaaow" haha eller? Sen gå till nån spa grej i närheten. Sov i bilen hela vägen upp hit, var helt deckad från igår. Gick först till Ebba igår kväll sen kom tjejerna och så drog vi vidare på lite festligheter. Trevligttrevligt! Är så sur att jag kommer missa min babes tjejmiddag! Menmen live goes on hahah. Ska ta en dusch o fixa upp mig lite nu, sen går vi ut för o äta middag. Bilder kommer snart! Poss 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0