Trött tjej

DATUM: 2011-07-12 / TID: 14:46:24
Kommentarer (0)
Heeeeeejsan snyggingar! Kom som sagt hem igår. Var riktigt skönt att åka bort en helg faktiskt, hann umgås mycket med mamma o pappa och vila upp mig ordentligt. På vägen hem hittade jag Sveriges enda Bubbleroom butik, blev såhäääär lycklig, man kan ju egentligen bara handla kläder på internet från dom men här var det en hel outlet butik med alla deras snygga kläder! Fyndade en klänning, två tröjor och ett par shorts - som hittat!
Hoppade in i duschen på en gång när jag kom hem, kletade på mig lite smink och cyklade iväg till Olivia. Där började vi föra lite tillsammans med Malin och Olivia S, kvällen fortsatte sedan och blev väll inte sådär jätte rolig med helt okej ändå! Vaknade upp hos min underbara älskling i morse där min natt spenderades. Åkte hem, fixa mig och sen bar det iväg till Ikea med mamma. Deras köttbullar alltså wiiiiii så goda dom kan va ibland! Inväntar just nu farmor som ska komma över på lite fika! Poss
Dagens'
Klänning: Från Boobleroom - Superdry Vintage Thrift
Halsband - Snö Of Sweden
Lacostisar + Skinnjacka
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0