Det var 17 år, 17 år i staden

DATUM: 2011-07-19 / TID: 20:01:33
Kommentarer (2)
Alla ni underbara miljoner läsare undrar självklart vad jag gjorde på min födelsedag? Amen tänkte väll det! .. Skämt åsido hehe.. Började dagen med att vakna upp bredvid älsklingen. Vid lunch var jag i Sthlm i full gång med att shoppa och umgås med mamma, blev en jätte mysig och god lunch på Grodan bland annat! Efter shopping och hemkomst tog jag mig ut till Sophies lya ett tag där massa fina brudar var och sist men inte minst min fina fina Frida som hade äran att få fylla år samtidigt som mig ;) (a) Därefter skyndade jag mot Sunnersta igen och träffade mina underbara flickor som hade bakat kladdkaka till mig, ni gjorde min kväll tjejer! Massvis med kärlek mina E'n ♥
Kommentarer
Postat av: frida

jag älskar dig för mkt fina flicka!

2011-07-20 @ 00:12:00
URL: http://headliines.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig enormt hjärtat! <3

2011-07-20 @ 00:25:47
URL: http://emmaarvidsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0