"Det är bara dig jag bryr mig om"

DATUM: 2011-06-22 / TID: 14:00:47
Kommentarer (0)
Kvällen igår spenderades hos finaste Josephine! ♥
Sitter just nu i bikini ute på altanen med datorn i knäet i förhoppning om att få lite färg. Har nyss proppat i mig massa taco rester från igår ehehehehh älska. Som ni märker.. har inget intressant att dela med mig av. Inget som är lagom att ta upp här i bloggen iallafall.
Midsommarafton snart då, hur ska ni fira dagen? Själv åker jag ut till landet imorn och firar den med min kära familj och farmor o farfar. Riktigt skönt att komma bort från Uppsala ett par dagar faktiskt. Hade varit kul att fira med vänner men nu blir det ju inte så eftersom jag åker bort, ändå inte helt fel att vara med familjen på midsommar, känns lite som en sån dag man ska vara med familjen på?  
Finns det några mer perfekta tjejer?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0