Det var kul i cirka en timme

DATUM: 2011-06-04 / TID: 23:27:49
Kommentarer (0)
Okej det var kul att ligga i soffan och dega framför tvn med datorn i knät, äta godis och bli behandlad som en prinsessa av mamma och pappa i ca en timme. Men fy fasen va drygt det har varit i en hel dag! Har varit superduper väder också men har inte kunnat vara ute någonting pga mitt huvud, och så fort jag har rört på mig har jag fått ont i hela kroppen så har inte gjort ett skit idag förutom att ligga i soffan! Det dyker upp nya blåmärken för varje timme lite här och var, lite spännande faktiskt, haha love it (Y) Tror jag ska sätta på ännu en film nu och dega ännu mer!
Imorn är det vakna tidigt för att fira min älskade bubba som gäller!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0