En dag i Graneberg

DATUM: 2011-06-29 / TID: 19:24:04
Kommentarer (0)
Är helt matt av solen och allt badande från idag. Vet inte hur många gånger vi hoppade från den där bryggan som ligger en bit bort, hade glömt hur roligt det var att faktiskt bada! Var årets första dopp för mig, hah helt sen jag är menmen. Skulle tagit bild men hade dum som jag är inte mobilen med just då.. Har iallafall haft en jätte bra dag och kändes extra bra eftersom jag hann utnyttja solen idag till max (sådär riktigt svensk som jag är känner jag att jag alltid måste utnyttja varje dag med sol för att inte må dåligt). Ska snart äta lite grillat med familjen sen kanske träffa någon rolig prick? ;) Sitter o planerar lite inför morgondagen med Frida, kommer bli mys! Har glömt o berätta men har faktiskt fått jobb så ska jobba från 12 till 5 imorgon, yäää det går bra nu! Aja ska sluta babbla, hörs snart POSS
Lite bilder från idag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0