Sommarlov!

DATUM: 2011-06-10 / TID: 10:26:19
Kommentarer (0)
Kan inte fatta att jag redan gått ett år i gymnasiet, allt har gått så otroligt fort! Hur som helst, just nu är jag hur stressad som helst, har sprungit runt hela morgonen och ändå vaknade jag tidigt för att hinna med allt. Är redan försenad till avslutningen också! Förstår inte varför jag bloggar just nu för har verkligen inte tid håhå men tänkte att ni skulle få ett litet inlägg. Har två stora väskor som jag måste ta med mig och släpa på eftersom natten spenderas hos Willma. När avslutningen i skolan är klar möter jag och Olivia upp massa tjejer för lunch och efter blir det fiieeesta. Puuss!
Ignorera mitt stökiga rum i bakgrunden.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0