Svimmade och vaknade nedanför trappan

DATUM: 2011-06-04 / TID: 13:34:04
Kommentarer (0)
Mitt "tyck synd om mig" jag kommer fram nu så var beredda hahah. Gick ut ett tag igår men hade för ont så gick hem. Väl hemma så det här låter äckligt men jag kissade blod. Vaknade upp och skulle gå på toaletten i morse då jag började känna mig överdrivet illamående. Mamma kommer och jag är påväg mot mitt rum, sedan kommer jag inte ihåg mer än att mamma skriker som en galning och att jag vaknar mörbultad med ont i hela kroppen nedanför trappan. Enligt henne så gick jag in i min dörr som var stängd och ramlade som en trasdocka rullandes ner för trappan. Känns som jag varit med i världens slagsmål så många blåmärken som jag har och mitt onda huvud. Åkte till akuten och fick medicin iallafall, himlans skönt. Blir bortskämd som en liten snorunge här hemma just nu (a) men kan inte ens gå efter alla blåmärken och mitt onda huvud så är värd det meheheheh.
Kommer tyvärr inte få se mina gulliga elever dansa på stadsteatern och det går ju bara att drömma om att kunna vara med i Thomas street. Varför skulle detta hända just den här helgen..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0