@ Willmas'

DATUM: 2011-06-11 / TID: 20:10:28
Kommentarer (0)
Hade en jätte lyckad dag/kväll/natt igår, fick träffa mina fina underbara tjejer ♥ plus massa andra! Vi började kvällen kanske lite för tidigt, men vi (dom flesta av oss) haahaha lyckades ändå hålla oss pigga tills alla började komma. Natten blev lång pga somliga personer, inga ord om det hahah! Vaknade upp i Willmas soffa rätt så sliten och bestämde mig tillsammans med Olivia för att ta en promenad hem. Eftermiddagen har spenderats i Graneberg med sköna människor! Antagligen börjar jag bege mig mot Willmas lya snart. En bra start på sommarlovet känner jag!
Fler bilder finns uppe på facebook!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0