Hejhej!

DATUM: 2011-03-01 / TID: 21:25:35
Kommentarer (1)

Efter skolan mötte jag upp Yasmin, vi sprang på mina två browniesar och träffa även några från gamla 9A. Efter Y gått träffade jag babyybooo lite! Fick med mig lite saker hem från stan, köpte bla en body butter - jordgubb som jag gav till mamma för att smöra lite, skön jag ääär visst? Skoja men den lukta vääääldigt gott iallafall! 
Senare på eftermiddagen åkte jag o gymma med pappa. Aa det är typ det jag har åstadkommit med idag sådär utan att ta detaljer :*
Börjar 09.50 imorn även fast jag har tidigt vecka och slutar runt tolv, så väääärt!   


Yasmin kommer du ihåg? Hahahah

Kommentarer
Postat av: Yasmin

haha dööör! bilderna är ju helt underbara, måste göra om det i sommar :D <3

2011-03-07 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0