Nobody No Cry

DATUM: 2011-03-15 / TID: 15:21:30
Kommentarer (0)

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Fikade och gick på dansen igår med tejerna. Måste bara säga, det går överdrivet pinsamma människor i vår grupp alltså hahah, tycker synd om dom aja. På kvällen pluggade jag till historia provet, brukar aldrig gå bra även om jag pluggat som en galning, glömmer ändå bort allt jag ska skriva sen ändå haha. Skolan idag var helt okej. Älskar att det börjar bli finare och finare väder för varje dag wiiihi! Har nyss ätit massa mellanmål bla en Kexchoklad med blåbärssmak, den var inte så god som jag hade hoppats dock! HAHA. Väntar just nu på att pappa ska komma så vi kan åka o gymma. Puss  


Två slitna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0