Man måste dö några gånger innan man kan leva

DATUM: 2011-03-19 / TID: 14:09:36
Kommentarer (2)

Tjoooho! Har hunnit baka en jordgubbstårta tidigt på morgonen sådär och städat mitt rum. Åkte lite senare ner på stan med pappa, köpte födelsedagspresenter till mamma, fick även med mig en jacka till mig plus lite små saker smink hårgrejer osv.
Åt på Subway och nu sitter jag här med mormor och morfar, ska byta om och snart kommer resten av släkten över på födelsedagsfika. HÖRS 
     
Min tredje nyinköpta vårjacka det här året. Har inte kunnit låta bli finns så många snygga. Och den här var riktigt värd, från Weekday! 

Honey oat, chicken teriyaki, sweet onion dressing. Bästa!   

Kommentarer
Postat av: guess

Vad fin du är emmis <3

2011-03-19 @ 14:59:36
Postat av: Meg

snygg jacka :)



sv. tack, kul att du gillar den!

2011-03-20 @ 10:21:06
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0