Var bara tvungen att skriva av mig

DATUM: 2011-03-22 / TID: 23:13:26
Kommentarer (3)

Alla stör sig säkert lika mycket som jag på sånna här människor, ibland inser man själv inte att man faktiskt kan vara exakt som dom man stör sig på, önskar alla hade bra självinsikt så att alla kunde se hur de faktiskt själva beter sig.       

  • Falska människor.
  • Människor som tror att allt kretsar runt dom. 
  • Människor som blir helt andra personer beroende på vilka dom just för stunden umgås med. Klart man inte är lika med alla sina vänner men det finns gränser.  
  • Sånna som inte fattar när man ger dom pikar att dom är jobbiga.
  • Folk som snackar skit och sen inte vågar stå för det dom sagt, snackar man om någon ska man våga säga det man sagt om den personen till den ansikte mot ansikte. Vissa saker är inte skitsnack, det kan vara fakta och ibland är det bra att personen får höra vad andra tycker om den så han/hon kan få bättre självinsikt.  
  • Folk som leker upptagna och fina i onödan.  
  • Människor som lovar saker och sen inte håller dom.

Och en sak till, finns säkert folk som stör sig på mig. Säg det till mig då istället för att hata i onödan haha.

Kommentarer
Postat av: willma

jag älskar dig ville bara vara ärlig, du kan störa dig på det men det är fakta och jag vågar stå upp för det!!!!!!!!!!

2011-03-23 @ 10:16:32
Postat av: Anonym

hahahah, willma ÄLSKAR DIG! <3

2011-03-23 @ 10:45:53
URL: http://emmaarvidsson.webblogg.se/
Postat av: Lilla H

livet är för kort för att umgås mer människor om bara suger energi

2011-03-25 @ 09:56:45
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0