Godmorgon!

DATUM: 2011-03-22 / TID: 10:12:27
Kommentarer (2)
Har drömt jätte verkliga drömmar senaste nätterna, kan det bero på fullmånen? Lite små läskigt.
Tror jag tar min nya beiga jacka till skolan idag, bild på outfit kommer senare om jag orkar ta nån bild.
Ska plugga lite psykologi sen börja dra mig mot bussen. 

Mitt i.d. bareMinerals smink räddade mig idag. Brukar för det mesta använda det och märkte verkligen skillnad nu när jag idag använde det till skillnad från igår när jag hade vanlig foundation. Alla borde prova det, ser naturligt ut och täcker samtidigt otroligt bra. Köp!     


Min hårfärg är cp men ska fixa den snart.

Kommentarer
Postat av: ebbbaaa

2011-03-24 @ 12:08:34
Postat av: ebbbaaa

DU ÄR SÅ SNYGG MIN VÄN! Din blogg är bäst btw <3

2011-03-24 @ 12:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0