Tjeenare!

DATUM: 2011-03-29 / TID: 21:06:16
Kommentarer (0)

Sitter och funderar lite vilken låt jag och Lina ska använda till våra elever imorn.. är skit svårt faktiskt, måste hitta någon perfekt inför dansuppvisningen, men det löser sig. Ska fooortsätta leta.
Kändes skönt att få bränna lite på gymmet. Har inte gjort det på ett tag men yäääyääää nu är jag igång igen!
Åt våfflor till middag och tog sedan en lååångpromenad med födelsedagshunden, är allt för dålig på att spendera tid med henne men har gosat extra med henne idag och ska fortsätta med det resten av kvällen!
Ska drick te nu för min cp hals sen kanske ta ett bad (?) 


Ser helt äckligt ut men första gången på länge som Jensen äntligen hade god mat! Självklart uppmärksammar jag det hahahah.


Har kommit på att jag underskattar promenader för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0