Hjeeeello

DATUM: 2011-05-16 / TID: 23:46:46
Kommentarer (0)

Kvällen igår blev lite kaos men iallafall, vi började hos Ludvig, under mitten av kvällen nångång hamnade vi hos Johan och sen var vi tillslut tillbaka där vi började. 
Vaknade upp och var hur seg som helst! Åkte iväg till Gottsunda tidigt för att fixa en sak med Olivia och hahahaha jag är sämst, iallafall är glad att det fixade sig!
Skulle egentligen jobbat idag men pappas kommentar när han läste igenom mitt anställningsavtal "det är just sånt här man läst om, hur dom lurar ungdomar på pengar" fick mig att stanna hemma istället hahah.. Och han hade rätt, allt det där var överdrivet lulligt! Så bra där pappsi. Kommer fixa ett annat, det löser sig alltid. Pappa och jag åkte istället iväg och gymmade, evigheter sen! Annars har jag mest legat o degat i soffan och försökt plugga utan någon större framgång.  
Lite från början av kvällen: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0