Here comes the sun

DATUM: 2011-05-29 / TID: 23:00:49
Kommentarer (2)

Olivia och Josephine kom över framåt kvällen igår, efter lite förkrok hoppa vi på bussen mot Johan där vi även mötte upp Yasmin och Cecilia. Tack alla som gjorde min kväll! 
Idag har jag inte gjort mycket.. försökt piggna till sen igår, haft min och Linas sista danslektion för den här terminen med våra supersöta elever som har uppvisning nästa helg, sen gymmat med pappa i hopp om att förbättra figuren lite mehehehe, självklart har jag firat mammsi lite smått på hennes dag också! 
Ska ta en dusch nu sen somna och njuta av sovmorgon haha som att jag aldrig har det!

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Kul att få träffa dig igen min underbaris! Men vi får ses lite längre nästa gång och förlåt för att jag drog så tidigt, love you!

2011-05-30 @ 11:49:53
Postat av: Anonym

Aaaabsolut! Love you, vi får ta och ses ordentligt snart!

2011-05-30 @ 15:48:42
URL: http://emmaarvidsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0