Just so you know, the little things you do mean alot to me.

DATUM: 2011-05-05 / TID: 23:05:38
Kommentarer (0)

Vaknade tio minuter innan min buss skulle gå i morse, och på något konstigt sätt han jag på dom tio minuterna göra allt jag brukar göra en vanligt morgon på normalt en timma, knas. Okej jag såg inte ut som världens snyggaste när jag stressande sprang ut genom dörren precis men orkar typ ändå aldrig fixa upp mig till skolan längre hah, känns rätt så onödigt o göra det på nått sätt. Iallafall, min mobil har varit inlämnad hela dagen med nu är den som ny igen! När jag kom hem från skolan somna jag i några timmar och sen dess har jag bara umgåtts med min "stora" familj och pluggat lite. Rolig dag va? 
Fyfan, är så trött på mina gelenaglar med fransk manekyr på också! Vill bara slita av dom men dom sitter ju som sten. Dom är skit fula nu och har verkligen tröttnat på att ha sånna här naglar, vill ha normala i någon rolig färg nu bara, är nog mer den typen hah..
Hur som helst så har jag en ny dag att se fram emot imorn som kommer bli hur mysig som helst!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0