Out of my life.

DATUM: 2011-11-08 / TID: 13:25:02
Kommentarer (0)
Hejsan. Är hemma från skolan idag. Vaknade och kände bara att jag inte orkade. Har inte lust med någonting, det tar emot att bara kliva upp på morgonen. Vaknade för ett tag sen, då jag en längre tid legat kvar i sängen och försökt somna om för at fly från verkligheten men gav tillslut upp när jag insåg att det inte gick längre. Jag kan inte fly från verkligheten.
Ska plugga massa äcklig psykologi nu sen åka till gymmet och efter det på dans. Tog mod till mig igår och bokade cirkelfys på friskis, på fredag, kommer va helt död men har bestämmt mig, ska börja träna ordentligt nu. Så förhoppningsvis om jag lyckas är det det som bloggen kommer handla rätt mycket om, mina försök till att få den kroppen jag vill ha. Aja, hoppas alla har en fin höstdag! Längar efter snö nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0