Långt inlägg

DATUM: 2011-11-12 / TID: 13:12:35
Kommentarer (0)
Efter en kort skoldag igår åkte jag och Johanna hem till henne, där deckade vi skönt i några timmar innan vi åkte till gymmet, drygt en timmes cirkelfys med våran favvo gainomax på det kändes toppen efteråt faktiskt! Därefter åkte jag snabbt hem och åkte iväg för lite kinamat med Ebba (börjar äntligen gilla sushi haaaah), tog oss sedan hem till mig och myste framför tvn med godis. Vaknade vid elva tiden, men huvudvärk, snorig näsa och jobbig hals, skulle egntligen jobbat idag men det är ungefär det sista jag orkar med just nu, behöver pengarna dock! Ska försöka få lite plugg gjort nu, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0