Promises here, promises there, always LIES everywhere.

DATUM: 2011-11-24 / TID: 23:06:09
Kommentarer (0)
Är så jävla trött och sliten. Gått upp vid sex tiden varje morgon! Direkt efter skolan som jag knappt orkade ta mig igenom lyckades jag och Johanna ändå kämpa oss iväg till gymmet. Kom hem vid fem tiden, hoppade in i en varm skön dusch, skrev det sista på min uppsatts sen hade jag och min lilla familj tacokväll och massa snack. Hade skinnjacka idag även fast jag vet att jag fryser som en snöbjörn utan päls då, varför vill jag alltid ha kalla kläder på vintern och varma på sommarn? Helt idiotiskt. Skönt utan snö men börjar längta lite efter det nu faktiskt, något som saknas liksom. Kom på att det var den 24e idag, alltså bara en månad till julafton! Börjar få lite julstress. Ajaaa, kollar på JS nu och ska sova direkt efter. Jensen har "Fin Fredag" imorn hahah, ändå tråkig om man inte klär upp sig lite extra?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0