Första advent

DATUM: 2011-11-27 / TID: 23:45:27
Kommentarer (0)
Gårdagskvällen blev lyckad, hade jätte roligt. Vi lyckades på något sätt ta oss hem, deckade och fick iallafall några timmars sömn innan jag skulle till jobbet. Gjorde klart min uppsatts det första jag gjorde när jag kom hem sen rörde jag mig mot stan där det blev bio med mina fina. Filmen var heeelt okej, killen i filmen var ful så det förstörde. Vi lämnar biosalongen och det första vi får se när vi kommer ut är snöööö!! Var så himla fint på nått sätt haha aa jag är töntig. Fick mysigt adventsfika när jag kom hem. En bra start på julen helt enkelt! Sitter och kolla på Love Actually men ska sova snart, ska upp tidigt imorn med min saknade och fixa lite saker, kommer dö. Natti
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0