Äcklig

DATUM: 2011-09-15 / TID: 11:49:44
Kommentarer (0)
Här har ni mig, au naturel! Inget smink, ingen redigering på bilderna, inget nytvättat hår haha. Precis som ni vill se mig, visst? ;)
Är hemma från skolan idag igen. Har inte gått en hel skoldag på hela veckan, men imorn är jag förhoppningsvis frisk & pigg nog! Ebba kommer hit snart och gör mig sällskap! Hoppas hon inte tycker jag är allt för äcklig, håhå. Känns som jag borde gå ner i vikt snart så mycket snor som kommit ur min näsa hahahhaa äääääcklig tjej! Är hungrig och sugen på massa saker men känns så värdelöst när jag inte känner någon smak buhuuu. :mad: Äsch äsch. När jag ändå håller på och pratar om äckligheter måste jag även nämna att jag är såååhäääär glad. Vet ni varför? För äntligen äntligen har mina finnar förvunnit, fick massa från ingenstans och förstod inte varför för har aldrig haft finnar hahah. Fy va ni blir äcklade nu, mohahhha. :rolleyes:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0