"excuse after excuse" HAHAHHA

DATUM: 2011-09-17 / TID: 11:01:28
Kommentarer (0)
Tjohooo mina trogna läsare! Brukar inte blogga så ofta på helgerna men tänkte jag skulle va snäll och skriva lite.. hååhååh. Igår efter skolan blev det god lunch på Panini, fixade lite saker och åkte sedan iväg till Pure där jag blev sminkad, fick massa tips hit o dit och produkter med mig hem, jätte kul faktiskt! Åkte därefter iväg till farmor som fyllde år, hade det trevligt, åt tårta och umgicks med min "stora släkt" haha. Mötte sedan upp Johanna och åkte iväg för lite festande. Helt klart en lyckad fredag. Nu sitter jag här och försöker piggna till från gårkvällen, börjar jobba klockan 12! Bilder får ni senare. Puuuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0