Jaaaa jag veeeet..

DATUM: 2011-09-22 / TID: 00:17:17
Kommentarer (0)
.. vet att jag är dålig på att blogga. Har gjort allt eller kanske snarare inte så värst mycket senaste tiden. Har ätit massa onyttig mat utan att träna. Var iförsig på dancehall i tisdags (hahahh som att det räknas som träning men för mig gör det det för tillfället) provade fortsättningsgruppen, Elin lyckades övertala mig. Tyckte ändå jag och Julia var rätt duktiga för att bara gått en termin innan. (a) Fick lite träning när jag städade mitt rum idag också, hahaha, nämen seriöst det tog ungefär tre timmar, rensade hela garderoben och fixade allt allt, tog fram höstkläder osv. Så nu är det finfint och allt är helt i sin ordning exakt som jag gillar att ha det egentligen. Mitt första matte prov i matte B som jag hade idag kändes hur bra som helst! Hoppas på alla rätt men det är väll långt ifrån vad jag kommer få haha.. Jääjää keep on dreaming, exakt som med allt annat. Hade världens längsta skoldag idag, 8.30-17.00, är det ens lagligt? Börjar som tur är 12.30 imorn så ska sussa snart och sova uuuut! Nu har jag babblat tillräckligt om mitt tråkiga liv. Bloggar imorn innan skolan om jag orkar, puss så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0