Mysfredag hemma

DATUM: 2011-09-30 / TID: 22:11:26
Kommentarer (0)
Nu var det verkligen evigheter sen jag blogga. Har inte haft så mycket tid över till det denna veckan, plugget, tränandet och vännerna har tagit all min tid. :) Hade studiedag idag så var ledig från skolan, hur skönt som helst! Fick dock inte sova så länge ändå, världens bästa kom över, efter det frammåt kvällen åkte mamma och jag iväg till Tzatsiki och åt, har inte hunnit så mycket mer idag. Nu sitter jag här och har kollat på idol med en liten lurvig hund som hela tiden tiggt om att bli klappad. Ska hyra någon film nu och sedan försöka somna tidigt. Känner mig helt sliten och ska jobba imorn från 12.00 - 15.00.
Har skaffat blogg.se iphone appen så kommer förhoppningsvis blogga mycket mycket mera nu, skriva fler små inlägg då och då om ingenting!
Haha helt ful, från ikväll. Bloggen blir ju roligare med bilder så!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0