Såhär såg jag ut

DATUM: 2011-09-08 / TID: 18:31:31
Kommentarer (0)
.. innan jag sprang ut i regnet i morse - vipps så såg jag ännu slitnare ut! Fick sluta flera timmar tidigare så var kvar lite på stan, vi följde strömmen och gick till gallerian för att ta oss en liten titt på Kenza, hahahha kände att jag bara var tvungen o se henne när hon ändå var några meter från skolan. Fick med mig en tröja och lite annat hem också. Ska försöka bli klar med mitt arbete om Jamaicas kultur nu så måste kila!
Jag vet jag vet jag veeet, ska sluta ta spegelbilder, ser lite fjortis ut kan jag tycka, det är tyvärr dem som går snabbast att ta på morgnarna och har inte så mycket tid! Men ska försöka bli satsigare med bilder som förut. :)
Orkade inte kriga för o komma nära, men en bild skulle jag ha! Hahahah.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0