Hejsis!

DATUM: 2011-09-24 / TID: 17:07:54
Kommentarer (0)
Gårdagen var riktigt skön. Började skolan klockan två. Innan tog jag ett långt skönt bad och gick runt och tog all tid i världen på mig att äta frukost, fixa mig osv. Efter skolan mötte jag upp mamma o pappa, vi gick och bowlade först sen åt vi hur god mat som helst på restaurang Hodja. Dom hade turkisk mat så det var massa små rätter, meze hette det tydligen haha spännande, yäääyäää iallafall - maten var to die for! Efter middagen mötte jag upp lite snyggingar och så tog vi oss till Rasbo för festligheter. Trevligttrevligt! Kom hem med fel skor men det löser sig hahh. Vaknade upp vid lunchtid idag och åkte iväg och gymma med pappa. Ska sova ett tag och sen börja fixa mig. Antagligen tar jag det bara lugnt ikväll. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0